سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه عالی توسط حوزه آموزش ابتدایی زرند

رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: حوزه آموزش ابتدایی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند در بین شهرستان های استان کرمان موفق به کسب رتبه عالی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، عباس ضیاء رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در آیین نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر،ایثار، مقاومت امربه معروف ونهی از منکر ومهدویت در دبیرستان دخترانه دوره اول طلیعه هدایت ، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدا را گرامیداشت و افزود: این ایام مزین است به افتخار آفرینی همه ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس که از کیان، دین و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند.
وی گفت: دانش آموز، معلم ومدرسه واژه هایی هستند که تقدس خاصی دارند که با وجود دانش آموزان زنده می شوند.

 ضیاء خطاب به دانش آموزان گفت: خوب درس خواندن، خوب سوال کردن و کمک به همنوع در یادگیری سه شاخص مهم در موفقیت تحصیلی و رشد و کمال یک فرد به شمار می آید.

وی از دانش آموزان خواست با رعایت و عمل به این سه شاخص، آینده ای درخشان برای خود و کشورشان بسازند.

رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ماه مهر وتقارن آن با محرم حسینی، جوانمردی، آزادگی، عدالت طلبی، حقیقت جویی را برای نسل نوجوان وجوان ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: تعلیم وتربیت کودکان ونوجوانان از دیر باز در فرهنگ غنی دینی وملی ما دارای والاترین جایگاه بوده است ودر جهان معاصر نیز آموزش وپرورش به عنوان عامل مولد سرمایه های ارزش انسانی ومحور توسعه پایدار تلقی می شود.

عباس ضیاء در ادامه گفت: شاخص هایی توسط اداره ابتدایی در سطح استان ارزیابی می شود که واحد آموزش ابتدایی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند موفق به کسب رتبه عالی در زمینه آموزشی در بین شهرستانهای استان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ی

کسب رتبه عالی توسط آموزش و پرورش زرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.