سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس از جنبه آموزشیِ صرف خارج شوند

استاندار کرمان خواستار افزایش سرانه آموزشی استان در سطح ملی شد و گفت: مدارس باید از جنبه آموزشیِ صرف خارج شده و به جنبه های فرهنگی، اقتصادی و توسعه ای بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیرضا رزم حسینی استاندار ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، ایستگاه اول توسعه کشور را بحث آموزش دانست و افزود: تا زمانی که به مسئله آموزش توجه نشود، جامعه با مشکلاتی رو برو خواهد بود.
وی با تاکید براینکه مدارس باید از جنبه آموزشیِ صرف خارج شده و به جنبه های فرهنگی، اقتصادی و توسعه ای بپردازند، تصریح کرد: باید نظام آموزشی کشور فرهنگ توانایی تحمل دیگران و پیشرفت آنها را آموزش بدهد که در این راستا امید می رود در استان کرمان بتوانیم مدارس توسعه محور را ایجاد نمائیم.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه تحصیلات باید متناسب با حوزه کاری و در راستای کارآفرینی و توسعه باشد، خاطرنشان کرد: با تفویض اختیارات تام وزارت آموزش و پرورش به استان، مشکلات بودجه ای مرتفع خواهد شد.
وی خواستار افزایش سرانه آموزشی استان در سطح ملی شد و افزود: بخش های شرقی و جنوبی استان کرمان مناطق محرومی دارند که باید توجه ویژه ای به آنها بشود.

انتهای پیام/ی

سرانه آموزش افزایش پیدا کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.