سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینفوگرافی نقشه حرکت امام حسین (ع) از مکه به کربلا

آنچه بر امام حسین (ع) و خاندان ایشان از ذی الحجه تا دوم محرم که زمان ورودشان به کربلا بود را می توانید در اینفوگرافی خبر زیر ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتم ذی الحجه  و پس از رسیدن نامه مسلم بن عقیل به امام حسین (ع) و رساندن خبر بیعت مردم کوفه با ایشان آغازی شد بر حرکت حضرت اباعبدالله به سمت صحرای کربلا، سرزمینی که مقدس ترین و پاک ترین خونها را در دل خود جای داد و مأمن امنی برای دلدادگان و عاشقان مکتب امام حسین (ع) شد.

بر خاندان و اهل بیت امام سختی های فراوانی گذشت تا این قافله سالار در دوم محرم به سرزمین کربلا برسد، ایشان در زمان حرکت به سمت کربلا فرمودند جز این نیست که بر اصلاح در میان امت جدم خارج شدم و می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کرده و به راه و روش جدم و پدرم رفتار نمایم.

اینفوگرافی زیر نقشه حرکت امام حسین (ع) را نشان می دهد، در این عکس نوشته با حکایت بعد از ورود ایشان به کربلا آشنا خواهید شد، اصحاب امام حسین (ع) به شما معرفی می شود و مزه دنیا در کلام امام شرح داده خواهد شد.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

انتهای پیام/

از ذی الحجه تا محرم بر امام حسین (ع) چه گذشت؟

برچسب ها: محرم ، امام حسین ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۶:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
متأسفانه قابل خواندن نیست. متأسفانه عکس با حجم پایین گذاشتید کاملاً نامفهوم و ناخوانا هست.
احسان
۱۰:۳۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
سلام
لطفا اگر امکان دارد فایل با حجم مناسب از عکس موجود در خبر "اینفوگرافی نقشه حرکت امام حسین" را برایم ایمیل کنید تا بتوانیم بر روی بنر چاپ و مورد استفاده قرار دهیم.
با تشکر