سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان برق اعتراف کردند

سارقان زنجیره‌ای سیم برق در دام پلیس مازندران

اعضای باند سارقان سیم برق با ۱۸۲ فقره سرقت در مازندران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان‌های بابل، بابلسر، قائم شهر، سیمرغ و روستا‌های تابعه آنها، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در سطح استان، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارقان با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به سرقت سیم برق به صورت مسلحانه با استفاده از سلاح شکاری و سلاح سرد می‌کنند.


فرمانده انتظامی مازندران گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و رد زنی دو سارق سیم برق به نام های"ی – م" و "ر – ر" را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


سردار میرفیضی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره‌ای را که سارقان در زمان سرقت از آن استفاده می‌کردند را به همراه یک عدد قمه کشف و توقیف کردند.
وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۸۲ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های بابل، سیمرغ، بابلسر و قائم شهر و روستا‌های حومه شهرستان بابل و فروش آنان به دو مالخر به نام‌های "ص– پ" و "ع– ب" در شهرستان قائم شهر اقرار کردند.


سردار میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دستگیری دو مالخر دریافتند، این افراد اموال مسروقه را به تهران منتقل کردند و به دو نفر به نام‌های "م - ح" و "د- خ" فروخته اند که با هماهنگی قضائی این افراد نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی از صدور قرار وثیقه ۸۶۰ میلیون تومانی برای متهمان و معرفی آنان به زندان خبر داد.


وی گفت: گران شدن فلزاتی مانند مس و آلومینیوم و دستیابی راحت به مبالغ زیاد، موجب افزایش سرقت سیم‌های برق و تجهیزات شبکه توزیع برق شده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان و هم استانی‌های عزیز مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.


انتهای پیام/آ


دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.