سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گفتمان "بررسی ابعاد جنگ تحمیلی" همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از تشریح برنامه های مشترک بهزیستی بیرجند و پایگاه بسیج شهید رخشانی در هفته دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛شرفی مدیر بهزیستی بیرجند  صبح امروز گفت:یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس خوشبختانه در طول زمان از اذهان مردم بیرون نرفته است و این نشان از قداست و پاکی خون دلیر مردان عرصه ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه این هفته همزمان با سالروز عزاداری سرور و سالار شهیدان است،افزود :نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی است به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و روح بلند و ملکوتی شهیدانی که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) ایستادند و با ایستادگی خود عزت امروز و تعالی فردا را به ارمغان آوردند .

شرفی مهمترین برنامه های این هفته را غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار با تعدادی از اسراء ، جانبازان و خانواده های معزز شهدای جنگ تحمیلی ، تجلیل از همکاران ایثار گر ، بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس و وصیت نامه شهدا و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد.

مدیر بهزیستی بیرجند گفت:آذین بندی فضای اداره به مناسبت هفته دفاع مقدس ، پخش سخنان امام خمینی(ره ) قبل از نماز ، پخش سرودها و نواهای دفاع مقدس با رنگ و بوی محرم و قرائت روزانه قرآن و هدیه آن به ارواح پاک و شهدای جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های این هفته است .

وی به برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود:هر روز صبح این مراسم جهت گرامیداشت یاد شهدای کربلا و جنگ تحمیلی اجرا می شود .

شرفی اظهار کرد:برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و محرم، برگزاری مسابقات ویژه هفته دفاع مقدس از قبیل تنیس روی میز ، شطرنج و فوتبال دستی و برگزاری مسابقه کاریکاتور ترامپ نتانیاهو توسط همکاران و خانواده آنان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/غ

نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی به خانواده های شهدا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.