سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده خبر شیراز خبر داد؛

آمادگی دانشکده خبر شیراز برای برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت حوزه رسانه

رئیس دانشکده خبر شیراز از آمادگی این دانشکده به عنوان نخستین دانشکده علمی رسانه جنوب کشور در برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مرتبط با رسانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود شاکر رئیس دانشکده خبر شیراز گفت: دانشکده خبر شیراز با توان علمی خود به عنوان یک دانشکده علمی در حوزه رسانه دوره‌های مختلف و مرتبط با رسانه از جمله عکاسی، خبرنگاری، گرافیک و سایر رشته‌های مرتبط با رسانه است.

وی افزود: دانشکده خبر شیراز همچنان آماده است آموزش‌ها را برای متقاضیان در بخش‌های دولتی و خصوصی در قالب دوره‌های کوتاه مدت، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها ادامه دهد.

شاکر ادامه داد: نشست هم اندیشی استادان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با موضوع "نقد و بررسی راهکار‌های ارتقاء امور آموزشی، پژوهشی و ارتباطی دانشکده" برگزار شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و تسلیت ماه محرم، بیان کرد: ارتقا سطح علمی و پژوهشی دانشکده و چگونگی پیشرفت سطح دانشکده و تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.

رئیس دانشکده خبر شیراز اظهار داشت: با گسترش روز افزون تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان و همچنین از طرف دیگر افزایش سرعت علم در دنیا، اهمیت کاربردی بودن تدریس دروس دانشکده‌های علمی کاربردی، شایسته است توجه جدی‌تری برای رسیدن به این اهداف داشته باشیم.

شاکر با اشاره به ثبت‌نام دانشجویان جدید در این دانشکده تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ دانشجوی دختر و پسر در رشته‌های مختلف حوزه رسانه از جمله روابط عمومی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشکده خبر مشغول تحصیل هستند.
انتهای پیام/ر

ثبت‌نام دانشجویان جدید در دانشکده خبر شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.