سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: اختلاس در فوتبال ارتباطی به باشگاه سایپا نداشت

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اختلاسی که چند هفته گذشته در فوتبال صورت گرفته است، ارتباطی به باشگاه سایپا ندارد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم داوری دربازی تیم سایپا برابر پارس جم جنوبی تصریح کرد : بازیکنان سایپا بازی خوبی برای تیم پارس جم انجام دادند، اما دقیقه نود خطایی که به اعتقاد بیشتر کارشناسان پنالتی نبود به نفع تیم حریف گرفته شد و پیروزی مسلم تیم ما را در این دیدار را به تساوی تبدیل کردند.این برای چندمین بار است که چنین اشتباهاتی علیه تیم سایپا صورت می گیرد.

وی افزود : ما هم معتقدیم که اشتباهات داوری جزء داوری است اما این موضوع تعجب آور است که اشتباهات همیشه شامل حال تیم ما می شود و در سایر بازی ها نیز داوران صحنه هایی که به نفع تیم سایپا بود نادیده گرفتند که در نتایج بازی هم تاثیر گذار بود.

درویش گفت : با از دست دادن این امتیاز فاصله ما با صدر جدول بیشتر شد. در صورتی که اشتباهات داوری به ضرر تیم سایپا نبود به طور قطع بازیکنان برای بازی آینده با انگیزه بیشتری به میدان می رفتند. برای سرمربی هم سخت است که بخواهد روحیه تیم را همیشه حفظ کند اگر مربیان دیگری غیر از علی دایی بودن این شرایط را تحمل نمی کردند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درادامه بیان کرد : به هر حال کمیته داوران باید به این موضوع رسیدگی کنند و امتیازاتی که در هر بازی از تیم ها گرفته می شود توجه کنند چون برخی اشتباهات بسیار تاثیرگذار و جبران ناپذیر است.

وی درباره اختلاسی که گفته می شود در باشگاه سایپا صورت گرفته است، گفت : این خبر کذب است و هیچ اختلاسی از سوی هیچ مسئولی در این باشگاه انجام نشده است. اما موضوع جعل که یک شخص انجام داده است به طور قانونی در حال پیگیری است.

وی درپایان گفت: جالب این است در سایر رشته های ورزشی باشگاه سایپا ورزشکاران موفقیت های بسیاری کسب می کنند اما به این خبرها  در رسانه هیچ توجهی نمی شود و به حاشیه هایی می پردازند که هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل باشگاه سایپا درباره اشتباهات داوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.