سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح: پیکان به شرایط مطلوب نزدیک می‌شود/ استقلال به آرامش نیاز دارد

مربی تیم پیکان گفت: با توجه به پیروزی مقابل پرسپولیس و نفت، به تدریج به شرایط مطلوب نزدیک می شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید صالح در مورد پیروزی پیکان برابر نفت طلاییه اظهار داشت: نزدیک بود با گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم کار برای تیم ما سخت شود اما خوشبختانه بازیکنان پیکان با انسجام خوبی تا پایان این دیدار تلاش کردند و به نظر من نتیجه نهایی منصفانه بود.

 مربی تیم پیکان با اشاره به روند رو به رشد تیمش گفت: ما فصل را خوب شروع نکردیم اما اکنون در حال رسیدن به روند خوبمان هستیم. در بازی های ابتدای فصل به ویژه برابر تیم پارس جنوبی جم غافلگیر شدیم و به سپیدرود نیز نباید می باختیم، به تدریج در حال رسیدن به شرایط مطلوب هستیم.

وی افزود: اگر در دیدار برابر پرسپولیس هم به بازی سرعت دادیم شاید می توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. بازی در عمق خط دفاعی نفت یکی از اهداف ما در این مسابقه بود که در این کار موفق بودیم.

صالح درباره وضعیت تیم استقلال تهران عنوان کرد: من در حال حاضر مربی تیم پیکان هستم و نمی‌توانم در مورد استقلال اظهارنظر کنم. به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم به آرامش برسد و با ثبات به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: حق هواداران استقلال این نیست که چنین شرایطی را تحمل کنند، به هر حال تیم رقیب‌(پرسپولیس) بالای جدول است و امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که استقلال هم به روزهای خوبش بازگردد.

صالح درمورد گزینه‌های هدایت تیم استقلال گفت: من نمی دانم چه گزینه هایی مدنظر مدیران استقلال هستند، با آمدن مربی طراز اول خارجی موافق هستم اما باید ببینیم آیا چنین مربی با توجه به شرایط اقتصادی موجود می تواند به ایران بیاید؟ این ماجرا زمان بر است و بعید می دانم به این زودی انجام پذیرد.

انتهای پیام/

اظهارات صالح پس از دیدار برابر نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.