سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزایری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش آمریکا علیه توان موشکی ایران از سر استیصال است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت:تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنهاست.

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لفاظی‌های اخیر دونالد ترامپ و نیکی هیلی علیه ایران اظهار داشت: مجموعه عملکرد دولت قبلی و فعلی آمریکا سیاست‌های ناموفقی است که علیه ایران در پیش گرفته و در این زمینه با ناکامی و شکست در نبرد با ایران مواجه شده است. 

وی افزود: تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنها و برای ما بی ارزش است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هرگز نگاه‌های آمریکا برای ما ارزش نداشته است، ادامه داد: ما تدابیر، سیاست‌ها و اقدامات خود را در عرصه دفاعی دنبال می‌کنیم.

سردار جزایری با بیان خوی تجاوزگرانه آمریکا عنوان داشت: ما در منطقه‌ای با دشمنان بزرگ زندگی می‌کنیم و طبیعی است که ما باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم، البته این حرکت را با قوت و شدت انجام می‌دهیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پاسخ به این سوال که در مقابل خروج احتمالی آمریکا از برجام واکنش مسئولان چه خواهد بود، تاکید کرد: ترامپ بار‌ها تهدید کرده که از برجام خارج می‌شود، من با صدای بلند به ترامپ می‌گویم که پیشنهاد و حرف خود را عملی کند.

سردار جزایری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بر توان داخلی خود متکی باشیم و برجام و برجام‌ها هیچگونه منفعت دراز مدتی برای ما در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
به برادران کره شمالی هم کمک کنید
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با قدرت توان موشکی رو بالا ببرید
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با قدرت توان موشکی رو بالا ببرید
said
۱۶:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
اقای سردار جزایری. اگر از ساخت موشک هم دست بردارید امریکایی ها درخواستهای جدید خواهند داشت امریکا یک دولت غاصب است که با گشتن صدها هزار سورخ پوشت و چپاول خاک انها به وجود امده پایه و اصاص انها بر فریب و دروغ است مانند اسرائیل.