سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرکز بر باند‌های سازمان یافته اولویت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق

جانشین نیروی انتظامی کشور تمرکز بر باند‌های بزرگ، اشرافیت اطلاعاتی و حضور در مبادی رسمی را از اولویت‌های نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاق عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سردار"اسکندر مومنی" فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان گفت: برای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، باید برای افرادی که می‌خواهند تجارت کنند مسیر را تسهیل کرد وهزینه جرم را برای قاچاقچیان بالا برد.

وی افزود: اولویت نیروی انتظامی در بحث قاچاق کالا تمرکز بر باند‌های بزرگ و سازمان یافته، اشرافیت اطلاعاتی و کنترل و حضور پلیس در مبادی رسمی است که در این زمینه همکاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و گمرک وجود دارد.

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۳۵۱ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، افزود:ازاین میزان حدود ۲۰۰ تن در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کشف شده است وکشفیات زمانی اثرگذار است که بازدارندگی افزایش یافته و جرم و مجازات متناسب هم باشند.

سردار مومنی گفت:تمرکز ما در بحث مبارزه با مواد مخدر بر باند‌های بزرگ و کنترل مرز‌ها است که در این زمینه باید خانواده‌ها و نهاد‌های فرهنگ ساز همکاری کنند تا یک بازدارندگی درونی ایجاد شود.

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به کاهش جرائم مهم و شاخص‌های امنیتی در استان هرمزگان گفت: در پنج ماه امسال در کل کشور ۱۴ هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که از این مقدار کشفیات حدود ۲ هزارمیلیارد ریال مربوط به استان هرمزگان است.


انتهای پیام/ر

تمرکز بر باند‌های سازمان یافته اولویت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.