سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر: مسئولیت من در قبال استقلال و پرسپولیس یکسان است / طرفدار رنگ سفید پیراهن تیم ملی هستم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه من پرسپولیسی یا استقلالی باشم غیر قابل قبول است و برای کسب موفقیت به تمام باشگاه ها کمک می کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی فر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش در پاسخ به این پرسش که چقدر مسابقات فوتبال و اخبار آن را دنبال می کنید گفت: تا آنجایی که فرصت داشته باشم همه رویدادهای ورزشی را نگاه می کنم اما اگر هم فرصت نشود از طریق اخبار شبکه های مختلف اتفاقات را پیگیری می کنم.

وی در مورد اینکه گفته می شود شما طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستید گفت: اینکه بنده طرفدار یکی از این دو تیم باشم غیرقابل قبول است. تلاش ما این است که به همه باشگاه ها کمک کنیم تا بتوانند موفقیت کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که طرفداران پرتعدادی دارند و هر وقت حال این دو باشگاه و سایر باشگاه ها خوب بوده حال فوتبال ملی و تیم ملی ایران خوب بوده است.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: بنابراین باید تلاش کنیم که همه تیم ها شرایط مطلوبی داشته باشند تا تیم ملی ایران هم قدرتمند باشد. من گرایش رنگی خاصی ندارم و طرفدار رنگ سفید پیراهن تیم ملی ایران هستم.

انتهای پیام/

واکنش وزیر ورزش به شایعه استقلالی یا پرسپولیسی بودنش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.