سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: پلیدترین منکر عالم رژیم منحوس صهیونیستی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس افزود : از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد : از مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و از قیام عاشورا می‌آموزیم که نیروهای مسلح خود را با تمام توان در خدمت اجرای حق قرار دهیم.

امام جمعه قزوین افزود: هر چه تحریم‌ها و تهدیدها شدیدتر و بیشتر شوند، ما از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که با صلابت و استحکام بیشتری خودمان را در مقابل دشمن مجهز کنیم، بر ایستادگی‌مان استحکام ببخشیم و برای سرکوب دشمن راهی جز آنچه که از امام حسین(ع) آموخته‌ایم نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی گفت :ما به فرمان خدا برای اجرای عدالت در مقابل دشمنان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی مسلح می‌شوند.

وی اضافه کرد : ما به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان هستیم زیرا رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمان دیگر و یا حتی غیر مسلمان ستم‌دیده ای را بشنود و به کمک او نشتابد، مسلمان محسوب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : باید برای مردم مظلوم و آواره میانمار، سوریه، فلسطین، عراق، یمن و هر کسی که هر کجا گرفتار است احساس وظیفه کنیم زیرا این سفارش و تأکید قرآن است.

انتهای پیام/

 

سخنرانی امام جمعه قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.