سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوی کماندار بافقی، نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان کشور

مبینا فلاح،بانوی کماندار بافقی در اولین مرحله مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی بر سکوی دومی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد تصریح کرد:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش پسران و دختران به مدت دو روز برگزار شد.

رضا نارگانی گفت:در این مسابقه بیش از ۲۰۰کماندار از ۲۲استان سراسر کشور باهم به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: مبینا فلاح از تیم هیات تیراندازی با کمان بافق در بخش ریکرو جوانان در مسافت ۱۸متر بر سکوی دومی این دوره از مسابقات ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به تشریح کمانداران اعزامی بافقی به این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: در این دوره از مسابقات کمانداران در رده سنی نونهالان محمد امین حبیبیان از باشگاه پردیس بافق ، در رده سنی نوجوانان ، نسترن فتوحی و فاطمه ملکی از هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق و در رده سنی جوانان مبینا فلاح ، درسا تقی زاده و سید محمد صاحبی مقدم از تیم هیات تیراندازی با کمان بافق حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

کماندار بافقی نایب قهرمان تیر اندازی با کمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.