سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ناجیان غریق در آخرین روز شهریور

۴۲ نجات یافته در سواحل مازندران

ناجیان سواحل مازندران با نجات ۴۲ مسافر به صدو هفدهمین روز کاری خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هیات نجات غریق و غواصی مازندران اعلام کرد: روز پنج شنبه ۳۰ شهریور صد و هجدهمین روز کاری ناجیان غریق سواحل استان با نجات ۴۲ مسافر به پایان رسید.

یک روز گذشته در سواحل محمودآباد ۲۲ نفر ، بابلسر ۱۹ نفر و چالوس یک نفر از غرق شدن نجات یافتند.

نجات ۴ هزار و ۹۱۴ نفر از خطر غرق شدگی

کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز اجرای طرح‌های دریا تاکنون، ۴ هزار و ۴۱۹ نفر از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی استان نجات یافته اند.

وی با بیان اینکه از این شمار ۲۹۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند، افزود: مردم دریا را برای آموزش شنا انتخاب نکنند، از وسایل بادی و تیوپ پرهیز کنند و مراقبت از کودکان را در اولویت کار خود قرار دهند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: همچنین ۶۲ نفر از جمله ۲۷ مازندرانی تاکنون در دریا غرق شدند که بخشی از این تعداد مربوط به سواحل بخش خصوصی بود.

وی افزود:با توجه حجم عظیم مسافران  در آخرین روز شهریور ماه  و پایان روز طرح های سالم سازی دریا ، ۱۲۰ قایق، ۱۵۰ جت اسکی و  ۱۵۰ منجی داوطلب، از ناوگان های هیات، با تمام ظرفیت و قدرت برای از استقبال مسافران به صورت تک شیفت در وضعیت آماده باش قرار گرفتند.

کریمیان گفت: از همه گردشگران و مسافران تقاضا می کنم، در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده هیات نجات غریق و غواصی، با ناجیان مستقر در سواحل ، همکاری مناسب داشته باشند.

طول سواحل مازندران ۳۳۸ کیلومتر است.

انتهای پیام/آ

نجات مسافران از امواج سهمگین دریای مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.