سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان

دمای هوای استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در سطح استان دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بین 1 تا 2 درجه تغییر را خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش در خصوص وضعیت آب‌ و هوای استان اصفهان اظهار کرد: شرایط پایداری را برای روزهای پایان هفته پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: بر این اساس وضعیت هوا در اکثر نقاط استان اصفهان صاف و آفتابی بوده و در برخی نقاط کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد:  در سطح استان دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بین 1 تا 2 درجه تغییر را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای روز جمعه در شهر اصفهان غبار رقیق صبحگاهی را خواهیم داشت و در مناطق شرقی شهرستان مانند فرودگاه شهید بهشتی اصفهان این غبار بیشتر خواهد بود

خدابخش با بیان این که بیشینه و کمینه دمای شهر اصفهان 29 و 11 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: در 24 ساعت آینده آران و بیدگل با 35 درجه گرم‌ترین و بوئین میاندشت با 4 درجه بالای صفر سردترین شهرهای استان هستند.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص شروع بارش‌ها در اصفهان گفت: شرایط طبیعی برای پاییز پیش‌بینی می‌کنیم و برای بارش‌ها منتظر نیمه دوم پاییز هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

تا نیمه دوم پاییز منتظر بارش نباشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.