سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت های ترافیکی در مراسم رژه نیروهای مصلح استان زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با فرارسیدن 31شهریور و هفته دفاع مقدس محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛ گفت: با فرا رسیدن  31 شهریور و هفته دفاع‌مقدس و به منظور برگزاری باشکوه رژه نیروهای مسلح در زنجان، محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال می‌گردد.

 

سرهنگ آفریدون افزود: 31 شهریور، مراسم رژه باشکوه یگان‌های پیاده‌رو و موتوری نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار می‌گردد، بدین منظور محدودیت ترافیکی در حد فاصل تقاطع تربیت تا میدان روزبه از ساعت 7 صبح اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند در این مسیر تردد کنند، می‌توانند از مسیرهای جانبی میدان سرباز گمنام تا تقاطع شهید چمران، از میدان سپاه و روگذر کوی فرهنگ استفاده کنند، افزود: از همه شهروندان تقاضا داریم نهایت همکاری را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

 

سرهنگ آفریدون با اشاره به اینکه از توقف هرگونه وسیله نقلیه در محورهای اعلام شده خودداری خواهد شد،گفت: خودروهایی که در این مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 

محدوده ترافیکی رژه نیروهای مسلح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.