سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم شهید چمران : تیم ما مشکل مالی ندارد

فاطمه کاملی گفت: خوشبختانه تیم ما مشکل مالی ندارد و همواره دستمزد ها سر موعد پرداخت می شود.

فاطمه کاملی سرپرست تیم هندبال شهید چمران لارستان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه های آسیا گفت : تیم هندبال شهید چمران از 26 شهریور به تهران آمده است و تاکنون دو بازی دوستانه برگزار کرده است . تیم ما روز پنج شنبه عازم قزاقستان می شود و پس از 18 ساعت توقف در این کشور به ازبکستان اعزام می شویم .

او در ادامه افزود: اردو تیم ما از ابتدای مرداد آغاز شده است . ما برای امسال بازیکنان جدید و ملی پوش را جذب کرده ایم و تلاش می کنیم تا در این مسابقات جایگاهمان را ارتقا بدهیم .

سرپرست تیم هندبال شهید چمران لارستان در ادامه و در مورد مسائل مالی این باشگاه عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما از جمله تیم های خصوصی است که تاکنون نه از جهت مالی و نه از جهت امکانات مشکلی نداشته است و همواره دستمزد هایمان را سر موعد خود دریافت کرده ایم .

کاملی در پایان خاطر نشان کرد : تمام هزینه های اعزام به این مسابقات را مدیر باشگاه پرداخت کرده است البته مدیران استان هم قول همکاری داده اند اما تاکنون چیزی پرداخت نشده است . به هر صورت امیداوریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد تا مسئولان باشگاه از تیم داری منصرف نشوند.  

انتهای پیام /

اظهارات سرپرست تیم هندبال شهید لارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.