سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

11مهر، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر ایلام

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد : ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر استان تا 11 مهر ادامه خواهد داشت.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شکرالله شیرخانی گفت : هدف از برگزاری دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر ایلام، اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان است.

وی ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: ثبت نام از روز شنبه 11شهریورماه سالجاری آغاز و تا پایان روز سه‌شنبه 11 مهرماه ادامه خواهد داشت .

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : تمام صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می‌توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

شیرخانی اظهار کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار دانشجو- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام، طبقه دوم، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 08432221925 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ه


ثبت نام در جشنواره کارافرینان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.