سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سامانه جامع مهندسی در شرکت توزیع برق مازندران

سامانه جامع مهندسی در شرکت توزیع برق مازندران با هدف مکانیزه کردن فعالیتهای واحدهای طراحی و نظارت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیروس کرامتی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: سامانه جامع مهندسی در راستای توسعه سیستم های تحت وب در حوزه مهندسی و نظارت و سیستم سازی با لحاظ سه رویکرد اساسی تسریع و تکریم ارباب رجوع با حذف کامل فرآیندهای زائد و بازبینی آنها، حذف مدارک کاغذی و الکترونیکی کردن فرآیندها در راستای اهداف دولت الکترونیک ، ایجاد وحدت رویه در مکانیزه کردن سطوح کنترل و نظارت در امور و ستاد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح ایجاد و توسعه سامانه جامع مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ۴ مرحله مجزا از سال ۹۴ در معاونت مهندسی و نظارت و با همکاری کلیه امور توزیع ۱۶ گانه این شرکت آغاز شد.

کرامتی با بیان اینکه مرحله اول زیر سیستم مدیریت واحدهای طرح و مرحله دوم زیرسیستم محاسبات طراحی (DCS) با صددرصد پیشرفت انجام شد، افزود: مرحله سوم زیرسیستم نظارت در دست  اقدام است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: قابلیت های سامانه مهندسی باعث ایجاد قابلیت های فنی و مدیریتی جدیدی در مجموعه مهندسی و نظارت شده است و توسعه این سامانه در حال حاضر ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

مکانیزه شدن فعالیت های واحدهای طراحی و نظارت توزیع برق مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ابراهیمی
۲۳:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
کار بسیار جالبی انجام شده