سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرسنگی مطرح کرد؛

نقش بی بدیل دانشگاه تهران در توسعه علمی و فرهنگی کشور

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران نقش بی بدیلی در توسعه علمی و فرهنگی کشور دارد که موفق شده است دانش آموختگانی فرهیخته را به جامعه تحویل دهد.

به گزارش‌ خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید‌ سرسنگی‌ معاون فرهنگی دانشگاه تهران‌ در آیین‌ ورودی نو دانشجویان‌ دانشگاه تهران، گفت: امروز فصل جدیدی آغاز می‌شود که لطف‌ الهی نوید‌ بالندگی‌ و نسلی جوان‌ را به همراه‌ خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه تهران همیشه‌ نقشی‌ بی بدیل در توسعه کشور‌ داشته است که توانسته‌  دانشجویانی برای توسعه علم‌ و فرهنگ‌ تقدیم جامعه کند‌.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ادامه داد: خدای بزرگ را شاکر‌م که یک بار دیگر توفیق خدمتگذاری‌ را برای برپایی این مراسم‌ با شکوه به ما عنایت کرده است.

سرسنگی‌ تصریح کرد: امروز‌ و با گام‌های استوار شما دانشجویان‌ که بر عرصه دانشگاه تهران نهاده‌ شد فصل جدیدی آغاز می‌شود که به لطف الهی و به یمن همت‌ بلند و تلاش شما دانشجویان نوید بالندگی‌ پویا و خردمند‌ را به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دانشگاه تهران‌ در طول عمر دراز و پر برکت خود همواره نقشی‌ بی بدیل‌ در توسعه‌ علمی و فرهنگی کشور به انجام رسانده است و دانش‌ آموختگانی‌ فرزانه و توانمند را به جامعه و کشور‌ تقدیم کرده است. دانشگاهی که به معنای واقعی کلمه مرکز علم و اندیشه و آینده‌سازی کشور بوده  است.

سرسنگی‌ تصریح کرد: حضور در این دانشگاه برای شما دانشجویان فرصت ممتازی‌ است که هم در معتبرترین‌ مرکز‌ آموزشی‌ کشور‌ دانش‌ اندوزی‌ کنید‌ و هم در سایه توجه این دانشگاه‌ به توانمندسازی‌ اجتماعی‌ دانشجویان و فراهم‌آوری بستر رشد فرهنگی تمام استعداد و ابعاد و‌جودی خود را شکوفا کنید.

وی گفت: حضور دانشجویان از رشته‌های مختلف در کنار هم فرصت رشد همه جانبه شما را مهیا کرده و به راستی‌ شما  را برای حضوری مؤثر در جامعه‌ با نگرشی‌ عمیق‌ و درکی صحیح‌ از زوایای‌ پیچیده و متنوع زندگی اجتماعی‌ آماده می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران‌، ادامه داد: شک ندارم که همچون گذشته نسل شما نیز پس از فراغت از تحصیل نقشی مهم در پیشرفت‌ جامعه و کشور بر عهده خواهد داشت و باز هم دانشگاه تهران به میزبانی‌ نسلی دیگر از جوانان فرهیخته‌ و آینده‌ساز افتخار خواهد کرد.

سرسنگی‌ یادآور شد: از خداوند متعال توفیق برای تمامی‌ شما دانشجویان را در تمامی مراحل تحصیل و زندگی مسأ‌لت می‌کنم.

انتهای پیام/

نقش دانشگاه تهران در توسعه علمی و فرهنگی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.