سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ایران در برزیل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت‌های آمریکا از داعش و رژیم صهیونیستی برکسی پوشیده نیست

سقائیان گفت: حمایت‌های آمریکا از داعش و رژیم صهیونیستی برکسی پوشیده نیست و ترامپ به دنبال تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است.

سید علی سقائیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات ترامپ در سازمان ملل اظهار کرد: ترامپ با لفاظی‌ها وحرف‌های پوچی که علیه ملت و دولت مسلمان ایران زد، بار دیگر نه تنها با مخالفت مردم آزادی‌خواه و انقلابی‌مان روبروست بلکه هم اکنون با مخالفت خود آمریکایی‌ها و افرادی که ضد سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ هستند، نیز روبرو شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل با بیان اینکه حمایت‌های آشکار و پنهان آمریکا از القاعده و داعش در سوریه و عراق وکمک‌های تسلیحاتی این کشور به سعودی‌ها علیه مردم بی‌گناه یمن و حمایت از رژیم صهیونیستی در ادامه اشغالگری و ایجاد محدودیت‌های تحریمی علیه مردم فلسطین برکسی پوشیده نیست، افزود: تمامی این ناامنی‌ها برای ایجاد امنیت رژیم غاصب اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدامات ناعادلانه و تبعیض آمیز منجر به آواره‌گی و پناهنده‌شدن صدها مرد و زن به اروپا و آمریکا شده که مانع تراشی برای ورود این گروه‌ها ازسوی دولت ترامپ، نیز نوعی بی‌عدالتی و تبعیض است.

انتهای پیام/

ترامپ به‌دنبال تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.