سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دو طرح گردشگری در همدان

با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی بهره برداری از فاز سه دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طرح غار آکواریوم گنجنامه در مساحتی بیش از هزار متر مربع و ارتفاع متغیر دو و نیم تا ۱۵ متر طراحی و ساخته شده است.

این مجموعه دارای آکواریوم نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی و مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌های نادر زیست‌محیطی و خزندگان سراسر جهان است.

کل مسیر بازدید از این غار در سه سالن اصلی با راهروهایی دارای مه و باران مصنوعی با رایحه‌های متفاوت است. به گفته مسئولان پروژه غار آکواریوم گنجنامه با هدف خلق محیطی متفاوت و به منظور جذب هرچه بیشتر گردشگر طراحی شده است.

دهکده تفریحی توریستی گنجنامه در مجاورت آبشار گنج نامه قرار دارد و بخش خصوصی برای ایجاد آن۶۰ میلیارد تومان شامل تله کابین، سورتمه ریلی، شهربازی مدرن، سینما چهاربعدی و بانجی جامپینگ هزینه کرده است.

همچنین بهره برداری از هتل ۵ ستاره با ظرفیت۲۰۰ تخت خواب با حضور معاون رئیس جمهور آغار شد، بخش خصوصی برای ساخت این هتل که ۶۴ نفر اشتغال مستقیم دارد ۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایه دستی وگردشگری در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: برای رونق گردشگری برنامه های جدی داریم.

مونسان افزود: بخش گردشگری و خدمات در دنیا در بخش اشتغال بسیار موثرند و لذا اگر بخواهیم به اشتغال بالا برسیم، باید به این بخش که با سرمایه اندک و سرعت بیشتر مشکل اشتغال را حل کند توجه وحمایت کنیم.

انتهای پیام/ ش

افتتاح دو طرح گردشگری در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.