سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در خراسان رضوی باهدف گسترش فرهنگ قصه گویی، توانمند سازی مربیان از طریق ارتقاء دانش قصه گویی، تولید متون مناسب قصه گویی برای کودکان و نوجوانان و تبادل تجربه میان قصه گویان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فهیمه حسین زاده سلجوقی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت:محور‌های قصه گویی امسال در راستای اهداف تربیتی و پرورش فکرحول محور‌های دینی، تربیتی، آموزه‌های اخلاقی و هویت ملی بود که امسال از ۱۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر برای حضور در این مرحله از جشنواره انتخاب شدند.


وی افزود: این جشنواره در پنج بخش شامل همکاران کانون، نوجوانان، آزاد، فراگیر و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها به مدت دو روز در مشهد برگزارشد.

حسین زاده سلجوقی ادامه داد: زهره اکبرآبادی قصه گوی نیشابوری ومسئول مرکز ۳ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور با قصه ملی " عوض داره، گله نداره"که به لهجه وگویش شیرین نیشابوری ارایه شد در بخش همکاران کانون و فاطمه محمدآبادی عضو مرکز ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور در بخش نوجوانان برگزیده این دوره جشنواره شد که به مرحله منطقه‌ای این جشنواره راه یافتند.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت : به منظور ارتقا کیفی و کمی قصه گویی در مراکز فرهنگی استان کارگاه‌هایی با موضوع استفاده از زبان بدن در قصه گویی و شیوه‌های استفاده از متون کهن در قصه گویی ویژه مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز کانون برگزار شده است.

انتهای پیام//ف. م.
 


مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.