سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مسئولین میراث فرهنگی استان با شهردار جدید یزد

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد به همراه چند تن از مسئولین این اداره کل با حضور در دفتر شهردار یزد با مهدی جمالی‌نژاد شهردار جدید این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان یزد  به همراه چند تن از مسئولین این اداره کل با حضور در دفتر شهردار یزد با مهدی جمالی‌نژاد شهردار جدید یزد دیدار کرد.

 فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان یزد با حضور در دفتر جمالی نژاد، انتصاب وی به عنوان شهردار یزد را تبریک گفت و در خصوص پاره ای از مسایل و موارد مشترک در دو حوزه با او به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دانش یزدی در این دیدار اشاره ای به ثبت جهانی شهر تاریخی یزد داشت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر شهرداری با میراث فرهنگی شد.

وی با بیان اینکه ثبت جهانی بافت تاریخی یزد موجب همکاری و اتحاد بیشتر دستگاه های اجرایی گردیده و کارهای بسیار خوبی در این برهه زمانی رخ داده است ،گفت: شهرداری از گذشته تا به امروز دغدغه های میراث فرهنگی را به خوبی درک کرده و ارتباط مناسبی با این اداره کل برقرار نموده است که خواهان تداوم این امر می باشیم.

گفتنی است: در این نشست مباحثی نیز در راستای نظافت، حفاظت، نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بافت تاریخی مطرح گردید.

جمالی نژاد در پایان آمادگی شهرداری جهت همکاری با میراث فرهنگی در راستای حفظ بافت تاریخی اعلام کرد و قول مساعد در راستای بهبود شرایط و بررسی نمودن موارد مطروحه را داد.

انتهای پیام/ ی

دیدار مسئولین میراث فرهنگی استان با شهردارجدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.