سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه قزوین بر استفاده از ظرفیت‌های استان

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین گفت: در استان فرصت‌های متنوع و زمینه‌های مساعدی وجود دارد که باید بهتر از آن‌ها بهره برد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: صنعت گردشگری از فرصت‌هایی است که در استان قزوین به موازات استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز از آن استفاده نشده است.

امام جمعه قزوین افزود: زمینه‌های کشاورزی، دامداری و دشت قزوین از دیگر ظرفیت‌های استان است که مورد توجه رهبری هم بود و سفارش جدی به آن داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: بیکاری یکی از مشکلات استان قزوین است که با وجود قدم‌های خوبی که برداشته شده، فاصله زیادی با جایگاه خود داریم.

وی اضافه کرد: باید با قدرت و قوت کار‌ها را پیش برد چرا که این موقعیت را خدا به مسئولان داده است و طبق منابع دینی اگر تقوا پیشه کنیم کار‌ها پیش می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: استان قزوین مردم متدین، انقلابی و فرهیخته و در زمینه‌های مختلف اندیشمندان زیادی دارد. شایسته سالاری و سرمایه گذاری روی آدم‌های دارای شایستگی، مهم است.

انتهای پیام/

 

سخنرانی امام جمعه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.