وی ادامه داد: برخی ایستگاههای مترو از جمله شهید همت با توجه به اینکه در منطقه پر ازدحام شهر قرار دارد، اما به دلیل ضعف دسترسی از تردد کمتر مسافر برخودار است.
احمدی بافنده درباره اثر بخشی تبلیغات شهری در ایستگاههای مترو تاکید کرد: با توجه به اینکه مترو تهران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است، از این رو به منظور تاثیرگذاری بیشتر پیامهای محیط زیستی نیازمند تکرار آنها برای مخاطبان هستیم تا به طور روزانه مقابل چشمان آنها قرار گیرد، در نتیجه مترو بهترین مکان برای تحقق این امر است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه تبلیغات شهری یکی از موثرترین و مهمترین ابزارها در ایجاد فرهنگ شهروندی است و میتوان با استفاده از این ظرفیت و جلب مشارکت شهروندان در راستای حل مشکلات شهری اقدام کرد، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند تکرار و استمرار پیامها از طریق تبلیغات شهری هستیم و بر این اساس ضرورت دارد تا ستاد محیط زیست شهرداری تهران پیامهای محیط زیستی خود را در دورههای مشخص تکرار کند تا بتوانیم با فرهنگسازی و تغییر باورهای غلط این معضلات را حل کنیم.
انتهای پیام/