سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در همدان؛

برنامه‌های توسعه کشور باید بر اساس مزیت‌های داخلی تدوین شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه برنامه‌های توسعه کشور باید بر اساس مزیت‌های داخلی تدوین شود، گفت: بودجه کشور باید هدفمند توزیع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر مونسان صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دولت دوازدهم رای اعتماد را اخذ و کار را شروع کرد و امید به رونق و توسعه اقتصاد در این دولت بیشتر شده و در دوره قبل وضعیت خوب نبود و این دولت شاخص‌های منفی را به توازن و ارقام مثبت رساند.

مونسان بیان کرد: به واسطه عمق مشکلات اقتصادی این اقدامات برای مردم خیلی ملموس نبود و امیدواریم در دولت دوازدهم این اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: بودجه دولت حدود 300 هزار میلیارد تومان است و دولت پیش بینی نرخ 50 دلار را داشت و بر این اساس با این میزان برنامه‌های اجرایی شروع شد و اکنون متوسط فروش نفت 43 دلار و 45 دلار است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت:دولت قرار است با 150 هزار میلیارد تومان مسیرش را ادامه دهد که مبلغی از آن به حقوق‌ها اختصاص دارد و در حوزه درآمدی متکی به نفت بودیم و اکنون در شرایطی هستیم همه کارشناسان دنیا در حوزه نفت متفق‌القولند که عددهای بالا را در حوزه نفت نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: این پیش بینی‌ها بر اساس منابع جدید است که اضافه شده و هرچه جلو می‌رویم تکنولوژی اورشیل‌ها تغییر می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنیم دنیا دیگر بالاتر از 50 دلار نفت را نخواهد دید و باید به آن فکر کرد و آن فکر مقام رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و تلاش می شود تا به سمت اقتصاد مردمی برویم.

مونسان با بیان اینکه یا باید مالیات‌ها را افزایش دهین یا انرژی را گفت: پس آینده به ما نشان می‌دهد چاره‌ای جز واگذاری کارها به بخش خصوصی نیست و مهمترین نکته این است که مزیت‌های کشور را استخراج کنیم چراکه برنامه‌ها حقیقتا مبتنی بر مزیت‌های داخلی کشور نیست و بودجه‌ها باید هدفمند توزیع شود.

انتهای پیام/ز

برنامه‌های توسعه کشور باید بر اساس مزیت‌های داخلی تدوین شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.