سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره تئاتراستان کرمان به میزبانی زرند

آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان کرمان با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان ،فرماندار زرند ، و جمعی پیشکسوتان و اهالی تئاتر استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، فراخوان اولیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان کرمان در مهرماه سال 95 و بعد از اختتامیه سال قبل به اهالی تئاتر استان اطلاع رسانی و سپس در اسفند ماه 95 فراخوان تکمیلی به سرتاسر استان ارسال شد.

هئیت داوری آثار، طی چند ماه به سراسر استان سفر کرد و آثار متقاضیان شرکت در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان کرمان را در اجرای عمومی مورد ارزیابی و آثار برگزیده انتخاب شد؛ دراین دوره، تعداد 16 اثراز شهرستانهای کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، بافت ، انار ،بردسیر و زرند مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت .

به گفته احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هیئت داوری آثار متشکل از محمدرضا قدس ولی، رضا مسلمی زاده و سکینه عرب نژاد هستند
در ادامه ، بیانیه هیئت داوران قرائت شد و در ابتدا مراسم هئیت داوران از محمد علی ضیا سیستانی ، ابوالحسن عاشوری ، محمد رضا فهیمی ، و مسعود لشکری به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر ویژه کرد .
هیئت داوران بخش بروشور را به طراح بروشور لوطیان و مرد رند تقدیم کرد .
همچنین ، طراحی صحنه و اجرای دکور را مشترکا به طراحی صحنه نمایش رسم عاشقی اب ها از شهرستان انار و کاروان سوخته از شهرستان رفسنجان اهدا شد.
در بخش طراحی و اجرای لباس به طراحی لباس سیاه بازی ناز کنیز از سیرجان ،جایزه طراحی نور را به دلیل استفاده موثر ودرماتیک از نور به نمایش رسم عاشقی ابها اهدا شد .
هئیت داوران جایزه گریم جشنواره را به گریم نمایش سیاه بازی نازکنیز از شهرستان سیرجان و جایزه موسیقی را به سجاد زارع برای نمایش دقایقی بعداز نه شب از شهرستان کرمان به دلیل استفاده موثر و بجا اهدا کرد.
هئیت داوران بازیگری زن را به خانمها المیرا سرچمی ، مریم مهدیزاده و افسانه ولد یانلو و بازیگری مرد را مشترکا به اقایان سید حمید سجادی ، امین شبستری و احسان زارع اهداکرد.
انتهای پیام/ی

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.