سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد:

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه‌ در رده‌های مختلف بسیج و اقشار مختلف در سطح استان اصفهان

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 3 هزار برنامه‌ مختلف ترویجی در رده‌های مختلف بسیج و اقشار مختلف در سطح استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میثم رضوان‌پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های بسیج پرداختن به زوایای مختلف گنجینه‌ ارزشمند دفاع مقدس است؛ فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس باید بر بخش‌های مختلف جامعه برای اعتلای مردم ایران تسری پیدا کند.

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 3 هزار برنامه‌ مختلف ترویجی در رده‌های مختلف بسیج و اقشار مختلف در سطح استان اصفهان برگزار خواهد شد؛ از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه که مراسمات مختلف هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، هر روز با یک شعار نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در استان اصفهان برگزار خواهد شد که بازدید و حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است.

وی تصریح کرد: به دلیل همزمانی مراسم آغاز هفته دفاع مقدس با نخستین روز از ماه محرم سعی شده تا از مفاهیم و مبانی فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشوراست نیز در قالب کاروان نمادین محرم با شعار «بسیج امتداد عاشورا» و اهتزاز پرچم متبرک حرم  مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) به نمایش گذاشته شود؛ حضور مقتدر و باشکوه بسیجیان در گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان است.

رضوان‌پور یادآور شد: حضور سازمان‌یافته بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان اصفهان، برگزاری آیین شب شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس به صورت سیار در هیئات مذهبی به خصوص در میدان امام(ره) و شهرستان مبارکه نیز از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی عنوان داشت: برگزاری بیش از 150 یادوراه شهدا، روایتگری در بیش از 3 هزار مسجد، دانشگاه و مدرسه، برگزاری گردهمایی بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از 30 عنوان کتاب، فضاسازی شهری و مناسبتی، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم به خصوص تیم‌های پزشکی، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، نواختن زنگ دفاع مقدس، معرفی روزانه یک کتاب دفاع مقدس، بازدید از نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی کمیپین «هر بسیجی یک شهید» در فضای مجازی، جشنواره سرود دفاع مقدس، یادواره شهدای طلبه و روحانی در سراسر استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس در استان اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

 

اهتزاز پرچم حرم حضرت سیدالشهدا(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.