سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه های تولید مصالح ساختمانی غیراستاندارد پلمپ می شوند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 70درصد واحد های تولیدی مصالح ساختمانی استان فاقد مجوز لازم از اداره کل استاندارد هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نیک اقبالی در پنجمین نشست شورای فنی استان با بیان اینکه مهلت استاندارد سازی این واحدها رو به اتمام است به نامطلوب بودن مصالح ساختمانی تولید استان اشاره کرد و گفت : در بازرسی های آینده واحدهای غیر استاندارد پلمپ می شوند.

وی همچنین از ارزیابی فنی دستگاه های اجرایی استان خبر داد و افزود: این ارزیابی ها بر اساس شاخص های کیفی، تعدد پروژه ها و چگونگی قرارداد پیمان ها صورت می گیرد.
نیک اقبالی به رعایت برخی شاخص ها و رسیدن به میانگین کشوری درحوزه ی عمرانی اشاره کرد و با بیان اینکه به پایان سال مالی نزدیک شده ایم، از دستگاه ها خواست برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.
سهمگین، معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم گفت: 70 درصد واحد های تولیدی مصالح ساختمانی استان فاقد مجوز های لازم از اداره ی کل استاندارد هستند.
وی به بازدید از 33 پروژه ی عمرانی سی سخت اشاره کرد و افزود: از این تعداد کیفیت اجرای 29پروژه خوب گزارش شده است.
کهزادی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان رعایت طراحی در فضاهای باز از جمله پیاده روها را برای رعایت اهداف مبلمان شهری مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/غ

70 درصد واحد های تولیدی مصالح ساختمانی استان فاقد مجوز های لازم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.