سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس هیئت ورزش سه گانه قم عنوان کرد؛

آغاز استعدادیابی مسابقات انتخابی تیم دوگانه قم/برگزاری مسابقات انتخابی رشته دوگانه در قم

اسدی گفت:اردوی استعدادیابی مسابقات انتخابی برای تشکیل تیم دوگانه قم از ماه آینده آغاز می‌شود و شرکت کنندگان علاقمند در این رشته در دو بخش پسران و دختران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛زهرا اسدی نایب رئیس هیئت ورزش سه گانه قم گفت:اردوی استعدادیابی مسابقات انتخابی برای تشکیل تیم دوگانه قم از ماه آینده آغاز می‌شود و شرکت کنندگان علاقمند در این رشته در دو بخش پسران و دختران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

نایب رئیس هیئت سه گانه استان قم عنوان کرد: بر این اساس مسابقه انتخابی دو گانه پسران روزهای دوم و سوم آبان و مسابقه دختران روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود و از علاقمندان خواسته شده تا ۲۵ مهرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات دوگانه شامل رشته‌های دو و دوچرخه سواری است به طوری که ورزشکاران در این مسابقات در مسافتی از مسیر رقابت، می‌دوند و مسافتی را نیز باید رکاب بزنند تا به خط پایان برسند و این رشته مشتقی از رشته سه گانه است که علاوه بر دو و دوچرخه سواری، شنا را نیز در خود دارد.

اسدی تصریح کرد: در اختیار داشتن کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار، رضایت نامه ولی برای ورزشکاران زیر ۱۸ سال و کپی شناسنامه ضوابط حضور در این مسابقات است و شرکت در این رقابت برای عموم جوانان دختر و پسری که توانایی بدنی کافی برای دویدن و رکاب زدن را دارند آزاد است.

وی بیان کرد: استان قم طی یکی دو سال اخیر برای توسعه رشته سه گانه گام‌های مناسبی برداشته و میزبان رقابت‌های کشوری نیز بوده است.

 انتهای پیام/ح

مسابقات انتخابی رشته دوگانه در قم برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.