سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛

برگزاری ثبت نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه پزشکی سمنان به صورت اینترنتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اینترنتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : دانشگاه علوم پزشکی سمنان از 30 سال گذشته تاکنون فعالیت‌های چشمگیری را در حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام داده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه در طول این مدت بخش قابل‌توجهی از رشته‌های مقطع کاردانی را در این دانشگاه حذف کردیم افزود: مهم‌ترین رویکرد دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان ارائه رشته‌های تحصیلات تکمیلی است که در این راستا نیز اقدامات مؤثری انجام‌شده است.

 

وی از افزایش رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی در مقاطع کارشناسی ارشد، تخصصی و PHD در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت : فرآیند ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید در سراسر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان سمنان ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

 

شادنوش تصریح کرد: با اجرای این طرح نیازی به ثبت‌نام حضوری از دانشجویان نیست و زمان حضور دانشجویان مصادف با شروع کلاس‌ها خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به ایجاد امکانات رفاهی ویژه دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: بالغ‌بر 10 درصد از دانشجویان جدیدالورود ‌می توانند از امکانات خوابگاهی این دانشگاه استفاده کنند.

 

وی اظهار داشت : 80 درصد از دانشجویانی که در سال دوم تحصیلی قرار دارند می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

 

شادنوش با اشاره به برخی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه تصریح کرد: دومین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  چاپ و انتشار کتاب " سپید پوشان حماسه‌ساز " را از دیگر اقدامات فرهنگی این دانشگاه برشمرد و افزود : این کتاب در باب تفسیر مجاهدت‌های 90 نفر از فعالان حوزه بهداشت و درمان استان سمنان نوشته‌شده است که در هفته دفاع مقدس بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام / ذ

 

دومین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.