سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش ماموران انتظامی؛

توقیف کامیون حامل بیش از ۲ تن داروی گیاهی قاچاق در نیمروز

با تلاش ماموران انتظامی ایست و بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز، کامیون حامل ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی قاچاق متوقف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حسن آشیانی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی "ایستگاه ایست و بازرسی سفیدابه" از جابه جایی دارو‌های گیاهی قاچاق توسط یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی این کامیون را شناسایی و متوقف کرده و بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی از نوع آویشن را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این اقلام ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف داروی گیاهی قاچاق درنیمروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.