سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خبرداد:

کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص غیر مجاز و توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز و توقیف یک محموله کالای قاچاق در سراوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ نصرالله شیبک جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مراجع قضائی و شناسایی دست فروشان قرص‌های غیرمجاز و قاچاق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

شیبک با اشاره به دستگیری یک دست فروش و کشف ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز از وی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان نیز حین گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی در عملیاتی دیگر، به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت ۹۰۰ کیلوگرم سیر قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان سخنان خودافزود:مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با پدیده شوم قاچاق که به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور در این برهه از زمان ضربه وارد می‌کند با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص غیر مجاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.