سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری صیادان پرندگان شکاری در کلات

رئیس حفاظت محیط زیست کلات از دستگیری پرندگان شکاری دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  موسی غلام زاده گفت: طبق گزارش دریافتی مبنی بر حضور یک گروه صیاد پرندگان شکاری در زیستگاه‌های شهرستان، عملیات شناسایی و گشت‌های نامحسوس با مدیریت مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان آغاز و بعد از یک ماه تحقیقات محل دام گذاری (کوخک) و اختفا صیادان در روستای قلعه نو شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه مامورین یگان حفاظت محیط زیست کلات به منظور دستگیری متخلفان شبانه در محل کوخک مستقرشدند، گفت: با توجه به عدم حضور صیادان در کوخک و با ظن قوی مبنی بر وجود دلیجه، ادوات جرم وسایر پرندگان وحشی، طبق هماهنگی بعمل آماده با قاضی کشیک داداسرای کلات، محل اختفا صیادان با رعایت حقوق شهروندی در معیت پرسنل انتظامی زاوین بازرسی شد.


رئیس حفاظت محیط زیست کلات افزود: دونفرصیاد بوشهری دستگیر و از آنان یک بهله دلیجه، شش قطعه فاخته و سایر ادوات بازگیری کشف و ضبط شد.

غلام زاده گفت:متخلفین طبق دستور قضایی بعد از دوشب بازداشت موقت، راهی زندان وکیل آباد مشهد شدند و علاوه بر پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت صید یک قطعه دلیجه به مجازات مقرر تبصره ۲ ماده ۱۳ به سه سال حبس و پرداخت جزای نقدی از یک میلیون و ۸۰۰ هزارریال تا بیست میلیون ریال محکوم خواهند شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره اطلاعات و فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان کلات بواسطه همراهی در این خصوص اظهار داشت: هرساله با فرارسیدن شهریور ماه تعدادی از صیادان پرندگان شکاری عمدتا" از استان بوشهر جهت صید پرندگان شکاری همچون شاهین، بالابان وبحری به خراسان رضوی سفر می‌کنند.
 

انتهای پیام//ف.ج
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.