وی افزود: تلاش خواهیم کرد که در دولت دوازدهم، مسیر تجاری سازی صنایع دستی را به خوبی طی کنیم. برای رسیدن به این هدف باید توجه خاصی به مارکتینگ و بازاریابی داشته باشیم. این امر نیازمند تمرکز بیشتر روی ارتقای بستهبندی بوده و برندسازی و طراحی نوین در این میان نقش بسزایی دارند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: حتماً برنامهای را برای ارتقای بستهبندی، برندسازی و طراحیهای نوین تنظیم میکنیم. مهمترین دغدغه ما جلوگیری از فروش فلهای آثار هنری و قرار دادن آنها در مسیر برندسازی است.
وی خاطرنشان کرد: ما با این کار میتوانیم راهی را در بازار برای صنایع دستی باز کنیم و قیمتگذاری صحیح و مناسبی داشته باشیم.
انتهای پیام/