سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار:

باید دست منصوریان را بگیریم/ استقلال آرامش می خواهد

پیشکسوت استقلال گفت: منصوریان زمین خورده است باید دست او را بگیریم تا بلند شود و بعد راجع به او تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت استقلال گفت: جا به جایی های زیاد استقلال در فصل جدید تیم را تحت تاثیر خود قرار داده است. حضور 6 بازیکن جدید از جمله منتظری، جباری، شهبازی، بیت سعید، جباروف و شجاعیان باعث شد هماهنگی های لازم میان بازیکنان ایجاد نشود.


او ادامه داد: شروع بد لیگ به واسطه محرومیت امیدهای استقلال از سوی فدراسیون، محرومیت های پی در پی و چیدن ارنج های جدید بعد از هر مصدومیت بازیکنان را در شرایط روحی و روانی بدی قرار داد.ورمزیار اضافه کرد: کادر فنی استقلال بر اساس تفکرات خود قصد داشت با اضافه کردن بازیکنان مختلف علاوه بر پلن (طرح) اولیه یک پلن دیگر را طرح ریزی کند اما در این زمینه موفق نبود.


پیشکسوت استقلال تصریح کرد: در بازی با العین منصوریان جوانان خود را در اختیار نداشت و این موضوع باعث شد چنین نتیجه ای بدست بیاید. بعد از آن بازی منصوریان باید اعتقاد بیشتری به بازیکنان جوانش پیدا می کرد و از آن ها استفاده می کرد نه این که از آن ها فاصله بگیرد.


او اظهار کرد: متاسفانه استقلال کاوه رضایی را که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان است را از دست داد. رضایی به تنهایی بار استقلال را به دوش می کشید و از زحمات دیگران از جمله نورافکن و جان وارویو به خوبی استفاده می کرد. جدایی یک باره رضایی از استقلال دست این باشگاه را بست.


ورمزیار خاطر نشان کرد: استقلال نیاز به آرامش دارد. همه باید به این باشگاه کمک کنند تا مدیر عامل و هیات رئیسه در آرامش تصمیمی بگیرد. باید دست منصوریان را بگیریم تا بلند شود و سپس درباره او تصمیم گیری کنیم.

 

انتهای پیام/ 

 

اظهارات ورمزیار درباره منصوریان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وقتی بازیکنان همه اش دنبال پول و مربی شان هم دنبال زدن رستوران های زنجیره ای باشه تیم از این بهتر نمیشه . بعد می گویند تیم استقلال ...ه .
MARYAM
۱۳:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
دست منصوریان رو بگیریم که دیگه از چه تیمی 6 تا بخوریم