سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمک بیش از 700 میلیون تومانی حامیان تهرانی به ایتام و فرزندان محسنین

مديركل كميته امداد استان تهران گفت: 5 هزار و 104 حامی از فرزندان سادات تحت حمايت كميته امداد استان تهران حمايت می‌كنند و اين حاميان طی چهار ماهه نخست امسال، 765 ميليون و 600 هزار تومان به فرزندان معنوی خود كمک كرده‌اند.

محسن وليئی مديركل كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هر يک از ايتام و فرزندان محسنين تحت پوشش کمیته امداد دارای حساب و شناسه بانكی مختص خود هستند تا كمک‌های نقدی حاميان بی‌واسطه و به صورت مستقيم به حساب آن‌ها واريز شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 104 حامی از فرزندان سادات تحت حمايت كميته امداد استان تهران حمايت می‌كنند و اين حاميان طی چهار ماهه نخست امسال، 765 ميليون و 600 هزار تومان به فرزندان معنوی خود كمک كرده‌اند، تصریح کرد: متوسط سرانه دریافت نقدی ماهيانه برای هر يتيم 260 هزار تومان و برای هر یک از فرزندان محسنين 110 هزار تومان است.

ولیئی با اشاره به اینکه از مجموع 762 فرزند يتيم و محسنين سادات تحت پوشش كميته امداد استان تهران، تعداد 259 نفر فرزند يتيم و 503 نفر از فرزندان خانواده‌های سادات هستند، افزود: بخش بزرگی از مشكلات معيشتی، فرهنگی و آموزشی كودكان تحت حمایت این نهاد از محل مبالغ واريزی حاميان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: خيران می‌توانند با ارائه كمک‌های نقدی ماهيانه نسبت به تأمين پوشاک، موادغذايی، خدمات مسكن، كمک‌های درمانی و فرهنگی ايتام و فرزندان خانواده‌های محسنين اقدام كنند.

مديركل كميته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری اردوهای زيارتی تاکید کرد: با توجه به اینکه تقويت باورهای دينی، ايجاد روحيه نشاط معنوی و دينی در میان خانواده‌های تحت پوشش و همچنین شركت در فعاليت‌ها و برنامه‌های گروهی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای زيارتی برای مددجویان است، در این راستا طی پنج ماهه نخست امسال تعداد يک هزار و 620 نفر به سفرهای زيارتی عتبات عاليات و مشهد مقدس رفتند و از اين تعداد 120 نفر به عتبات عاليات و يک هزار و 500 نفر نيز به مشهد مقدس اعزام شدند و این اردوهای زیارتی تا پايان امسال نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

حمایت بیش از 5 هزار حامی از فرزندان سادات تحت حمایت کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.