سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده نشریه طلوع بم مختومه شد

رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان گفت: رسیدگی به اتهام نشریه طلوع بم برگزار و پرونده با رضایت شاکی مختومه گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین روحانی رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان از برگزاری آخرین جلسه این دادگاه با حضور اعضای هیات منصفه فعلی خبر داد و افزود:جلسه رسیدگی به اتهام نشریه طلوع بم با موضوع افتراء ونشر اکاذیب برگزار و در پایان با وساطت اعضای هیات منصفه و با رضایت شاکی،پرونده منتهی به موقوفی تعقیب و مختومه گردید.

 روحانی در جلسه دادگاه مطبوعات اظهار داشت:براساس مواد اول و سوم قانون مطبوعات،رسالت مطبوعات روشن ساختن افکار عمومی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی روشن ساختن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات و حقوق شناخته شده ملت در قانون اساسی را جزء رسالت های مطبوعات دانست وافزود:رسانه ها در این راستا حق دارند نظرات،پیشنهادها و انتقادات سازنده را با رعایت مصالح جامعه و موازین شرعی وقانونی درج نمایند.

این مقام قضایی عنوان کرد:اهالی مطبوعات با توجه به نوع و شیوه فعالیت با امنیت روانی جامعه و حیثیت افراد در ارتباط هستند بنابراین قانون گذار به موجب مواد 23 الی 35 قانون مطبوعات،درج هر مطلبی را که متضمن توهین،افتراء،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شود را ممنوع ومستوجب مجازات دانسته است.

 

انتهای پیام/س

 

پرونده نشریه طلوع بم با رضایت شاکی مختومه شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.