سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ایران در گفتگو با تلویزیون الاخباریه سوریه؛

محور مقاومت در آستانه پیروزی بر تروریسم قرار دارد

سفیر ایران در دمشق بیان داشت محور مقاومت و ملت های منطقه در آستانه پیروزی بر تروریسم قرار دارند و ایران جز پیروزی را نمی بیند و هدفی جز پیروزی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد، جواد ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفتگوی ویژه با این شبکه گفت: محور مقاومت و ملت های منطقه در آستانه پیروزی بر تروریسم قرار دارند و ما جز پیروزی را نمی بینیم و هدفی جز پیروزی نداریم. ائتلاف نیروهای مقاومت زیر بنای اصلی تمام نیروهای خیر در مقابله با سلطه جهانی است.

وی افزود: با وجود اینکه رهروان راه حق همیشه اندک بوده است اما ما در طول تاریخ شاهد پیروزی حق بوده ایم. ارتش و مردم سوریه پیروز واقعی نبردها هستند و دیگران فقط برای فراهم کردن رضایت سوری ها در میدان حضور دارند.

ترک آبادی گفت: روابط ما با فدراسیون روسیه تاریخی است و همکاری و ارتباطات مشترک بسیاری در این سیر تاریخی وجود داشته است. اقدامات و تلاش های ایران و روسیه در سوریه در راستای مبارزه و مقابله با تروریسم است. حضور ایران و روسیه در سوریه با هماهنگی کامل و تحت نظارت حکومت این کشور صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فلسطینی ها صاحبان حقی هستند که در نهایت به آنان بازگردانده می شود. رژیم صهیونیستی باید هراس داشته باشد چرا که بر اساس باطل شکل گرفته است. این رژیم و تمام طرف هایی که در کنارش قرار گرفته اند ضعیف و طرد شده باقی خواهند ماند. ما به تمام دنیا ثابت کرده ایم که تا چه اندازه پایدار، توانمند و ثابت قدم در مسیر حق هستیم.

ترک آبادی گفت: ایران در نشست آستانه 6 بر حفظ کامل حاکمیت ملی و یکپارچگی خاک سوریه تأکید کرد.
وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و سردمداران این کشور خود نیز به این موضوع آگاه هستند، نقش دولت آمریکا در مسائل منطقه شبهه آلود است. شکست خوردن طرح های خصمانه با دولت سوریه در واقع شکست آمریکاست.

ترک آبادی گفت: ما با بسیاری از کشورهای همسایه ارتباط پیوسته داریم. موضع ما در مورد مسأله فلسطین هرگز تغییر نمی کند و ثابت باقی می ماند. میزان ارتباط ایران با گروه های فلسطینی بنا به دوری و نزدیکی آنان به آرمان فلسطین تعیین می شود.

انتهای پیام/  

سفیر ایران در سوریه: محور مقاومت در آستانه پیروزی بر تروریسم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.