سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح: تیم استقلال نیاز به زمان دارد

مربی تیم پیکان گفت: تیم استقلال نیاز به زمان دارد و امیدوارم بتواند به روزهای خوب گذشته اش باز گردد.

به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید صالح پس از پایان بازی پیکان و پرسپولیس بیان کرد:در این بازی خیلی خوب و متمرکز بودیم و بر  روی پرسپولیس در طول هفته کار کرده بودیم.البته از کار بسیار درخشان پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا ،قدر دانی می کنم.

صالح در پایان درباره وضعیت کنونی تیم استقلال عننوان کرد:  نمی‌خواهم درباره استقلال نظری بدهم اما امیدوارم شرایط این تیم بهتر شود. استقلال نیاز به زمان دارد. ما آرزو داریم تیم‌های پرطرفدار  نظیر استقلال و پرسپولیس همیشه موفق باشند. خوشبختانه پرسپولیس در این چند سال وضعیت خوبی پیدا کرده وامیدوارم  استقلال بتواند به روزهای خوب گذشته اش باز گردد.

او در ادامه گفت:همه در لیگ قهرمانان آسیا طرفدار تیم پرسپولیس هستیم. آنها توانسته‌اند از حیثیت ملی ما دفاع کنند اما در مسابقات داخلی رقیب یکدیگر محسوب می شویم و سعی کردیم خیلی خوب بر روی این تیم کار کنیم.بازیکنان ما در طول هفته کارهایی که به آنها سپرده بودیم را به خوبی در زمین اجرا کردند و نتیجه این شد که توانستیم تیم پرسپولیس را شکست دهیم.

مربی تیم پیکان درباره اتلاف وقت بازیکنان این تیم گفت:داور در مجموع هشت دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و این موضوع نشان می دهد اگر هم اتلاف وقتی بوده با اعلام هشت دقیقه وقت اضافه آنها را لحاظ کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات مربی پیکان درباره پیروزی مقابل پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۱۰:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
راست میگه رفتیم هفته هفتم داره نیم فصل تمام میشه زمان میخواد استقلال .برو عمو تیم داره سقوط میکنه تا کیفرصت تا کی هماهنگی همه بهانه است وبا اخراج این دوپیرمردان رحمتی وجباری یعنی استقلال اول میشه .خدا کنه ببینیم وبشنویم .توهین شد به این دو بازیکن .منصوریان برایقدرت ومیز مربی چیکارکردی هم بازیاتو عامل باخت استقلال لقب دادی وای چقدر کاربدی کردی وجدانا
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
بروووووووووووووووووووووووووووووووووو