سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان

ماموران پليس اصفهان كودك 7 ساله را از دست گرگ ها نجات دادند

دو مامور فرماندهی انتظامي شهرستان اصفهان نيمه های شب حين گشت زنی در بيابان های اطراف شهرستان كودك هفت ساله ای كه از دست گرگ ها در حال فرار بود را نجات داده و به خانواده اش تحويل دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي"فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب  اظهار داشت: ماموران واحد گشت کلانتري 30 بخش محمد آباد اين فرماندهي واقع در منطقه شرق اصفهان حين گشت زني در نيمه هاي شب گذشته در بيابان هاي اطراف شهرستان ناگهان متوجه صداي عجيب چند گرگ ميشوند.

وي ادامه داد : ماموران بلافاصله به سمت صدا حرکت كرده که در مسير با پسر بچه اي گريان كه در حال فرار از دست گرگ ها بود مواجه مي شوند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت : ماموران بلافاصله اين کودک را با خودرو به منطقه مسکوني انتقال و در پرس و جو هويت آن را مشخص و وي را به صورت سالم تحويل خانواده اش مي دهند.

سرهنگ ياردوستي در تشريح اين حادثه گفت: پدر اين کودک به منظور آبياري مزارع کودک ساله اش را با خود به زمين کشاورزي برده و به علت خوابيدن کودک او را در اتاقک نگهباني خوابانده و خود مشغول کار در زمين ميگردد .

وي اضافه کرد : کودک خردسال پس از ساعاتي از خواب بيدار و از اتاقک بيرون مي رود و پس از اينكه خود را تنها مي بيند، گريه کنان مسير يک کيلومتري را در بيابان هاي اطراف به دنبال پدرش مي گردد و سرانجام مفقود شده و اسير گرگ ها مي گردد که سرانجام ماموران پليس به صورت معجزه آسايي با شنيدن صداي عجيب گرگ ها کودک را پيدا و از مرگ حتمي نجات مي دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان همچنين يادآور شد: وقتي پدر اين كودك پس از حدود يک ساعت از آبياري مراجعه و فرزندش را مشاهده نمي كند ، هراسان براي پيداكردن فرزندش به جستجو مي پردازد اما موفق به يافتن كودك خود نمي شود.

وي افزود :خانواده ي اين کودک با مراجعه به کلانتري محل از فداکاري و هوشياري ماموران در نجات جان فرزندشان قدرداني و تشکر نموده و با نصب پلاکارد مراتب رضايت خود را اعلام داشتند.

سرهنگ يار دوستي در پايان ضمن تقدير از عملکرد به موقع ماموران گروهبانيکم عبدالله احمدي و سرباز وظيفه احسان محمدي براي نجات جان يک انسان خاطر نشان کرد : نيروي انتظامي حافظ جان انسان هاست و به اين مدال افتخار ميکند و بنده به خود مي بالم که چنين همکاران از تيزهوش و فداکاري دارم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
داود
۱۱:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
س واقعا احسنت و بارکلا
احسان
۱۱:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
درود و شرف بر تو باد ای سرباز امام زمان خدا نگهدارت