سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوود گودرزی:

بسیج دانشجویی باید به دنبال احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باشد

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادرسازی است، گفت: به دنبال تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی هستیم.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود گودرزی روز گذشته در دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان با اشاره به رسالت و ماموریت‌های بسیج دانشجویی اظهار داشت: همه ما نیازمند رشد و تربیت هستیم و در این راستا باید با جدیت، تلاش و پشتکار وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه به دنبال تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی هستیم، چالش اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی را مبحث تربیت برشمرد و با تاکید بر پرداختن به این موضوع افزود: در بسیج دانشجویی به دنبال تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی هستیم.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کارها و اقدامات باید اثر تربیتی داشته باشند، اضافه کرد: در این راستا اصلاحات ساختاری و نظام‌مند در بسیج دانشجویی را دنبال می کنیم.

گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی شکل دانشجویی، انقلابی، مردمی است، ادامه داد: در بسیج دانشجویی باید به دنبال افزایش خدمات اجتماعی، محرومیت‌زدایی، احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بود.

وی بیان داشت: باید به‌گونه‌ای کار کنیم که چهره خدوم، صادقانه، باادب، دلسوز، با منطق، اخلاق‌مدار، حرف‌های علمی و نظرات کارشناسی بسیج دانشجویی در افکار عمومی جا بیفتد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور بر راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی صادقانه برای مردم و نشان دادن خادمی مردم در عمل تأکید کرد.

گودرزی بابیان اینکه پایه و اساس تربیت اسلامی، مربی محوری است تصریح کرد: استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادر سازی بوده و چشم انقلاب اسلامی برای استمرار به بسیج دانشجویی دوخته‌شده است.

 

انتهای پیام/

فعالیت‌های بسیج دانشجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.