علاسوند افزود: حوزه باید دارای استاد پژوهشمحور باشد و هنگامی که استاد، پژوهشمحور نباشد روشن است که افرادی که تربیت میکند، پژوهشمحور نیستند.
وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای حوزههای علمیه دخالت در آسیبهای اجتماعی از طریق مداخله ستادی و امضای تفاهمنامههای همکاری با نهادهای اجرایی و فرهنگی و مداخله منابع انسانی است.
عضو شورای سیاستگذاری حوزههای علمیه خواهران کشور ادامه داد: حوزههای علمیه و طلبهها میتوانند با مداخله گری در ارائه مشاوره و مهارتهای زندگی به افراد، در تحکیم بنیانهای خانواده نقش مهمی ایفا کنند و آسیبهای اجتماعی در جامعه را کاهش دهند.
انتهای پیام / ج