سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی؛

رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان از نحوه خدمات رسانی در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: عملیات بازگشت حاجیان از سرزمین وحی بدون هیچ مشکل و در شرایطی مطلوب در حال انجام است.

محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  با بیان اینکه نحوه خدمات رسانی باعث رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان شده است. افزود: با ارائه تسهیلات و تخصیص امکانات ویژه‌ی حج تمتع ۹۶ نظیر کاهش زمان ایستایی مسافران در گیت‌های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت‌های بازرسی، افزایش خدمات رفاهی بدنبال برآوردن مطالبات حج گزاران و ثبات در کیفیت خدمات فرودگاهی هستیم.

وی تصریح کرد: آموزش کارکنان دست اندرکار عملیات حج تمتع ۹۶، استفاده از مسیر جدید دسترسی خودرو‌ها از ترمینال سه به بزرگراه شهید کلانتری با هدف تسهیل در تردد خودروی زائران و مستقبلین، جانمایی تابلو‌های راهنما و بنر‌های اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پرواز‌های ورودی خارجی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی ها، بروز رسانی امکانات و ظرفیت‌ها از دیگران تسهیلات ارائه شده به زائران می‌باشد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه عملیات بازگشت حاجیان خراسانی از بیت الله الحرام از ۱۷ شهریور ۹۶ آغاز شده است تاکید کرد: روند بازگشت حجاج خراسانی تا ۲۸ شهریورماه سال جاری ادامه می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار زائر از استان‌های خراسان شمالی و رضوی در قالب ۷، ۴ کاروان و با ۳، ۷ پرواز ایرلاین سعودی از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به وطن بازخواهند گشت.


انتهای پیام//م. ه.
 

پیگیری مطالبات حج گزاران در فرودگاه مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.