سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز مقابل نماینده آبادان

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز توانست با پیروزی پرگل برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان جایگاه چهارم خود را تثبیت کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این دو تیم در غالب هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در ورزشگاه صنعت تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی یک طرفه شهرداری تبریز 7-1 حریف جنوبی خود را گلباران کرد .

گل های شهرداری تبریز را علی گلی (2گل) - حمید زنگنه (2گل ) حمید جلیلی - رضا عباسی و فرزین دهقان به ثمر رساندند و تک گل نماینده آبادان را محمد علی شجاعی وارد دروازه میزبان کرد .

شهرداری تبریز با توجه به پیروزی 1-0 مقاومت گلساپوش یزد برابر شهرداری بندرعباس نتوانست به رده ی سوم صعود کند و کماکان با 28 امتیاز در رده ی چهارم قرار دارد .

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با 45امتیاز و شهریار ساری با 39 امتیاز اول و دوم هستند و تیم های مقاومت گساپوش با 29امتیاز (2بازی باقی مانده) - شهرداری تبریز 28امتیاز (2بازی باقی مانده ) - ملوان بندر گز با 24 امتیاز (4بازی باقی مانده ) و ایفا اردکان با 24 امتیاز (3بازی باقی مانده) برای کسب رده ی سوم تلاش می کنند .

لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت 11 تیم آغاز شد ولی با انصراف نماینده اصفهان ادامه ی مسابقات در نیم فصل دوم با شرکت 10 تیم برگزار می شود که بدین ترتیب شهرداری تبریز در هفته نوزدهم و بیستم باید استراحت کند و در هفته های بیست یکم و دوم با مقاومت گلساپوش یزد در تبریز و پیام کویر اردکان در یزد بازی خواهد کرد .

 

انتهای پیام/ش

برد پرگل ساحلی بازان شهرداری برابر نماینده آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.