سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابدار خبر داد

آماده‌باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر تهران در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده باش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: محورهای استان تهران که نقطه اتصال چند استان پر تردد، به ویژه استان های شمالی کشورمان است، هر ساله و در هفته پایانی فصل تابستان، شاهد به اوج رسیدن مسافرت های هموطنان و افزایش ترددهای جاده ای و در پی آن افزایش سوانح جاده ای و ترافیکی هستیم که ضروری است در طول این مدت با افزایش توان عملیاتی خود، تمام نیروها را برای پاسخگویی مناسب به سوانح احتمالی آماده کنیم.

کتابدار اضافه کرد: 10 هفته از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی را پشت سر گذاشته و با تلاش نجاتگران کادر و داوطلب هلال احمر استان تهران، خدمات امدادی مختلفی را به هموطنان و در طول محورهای استان ارائه داده ایم.

وی گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شد و با هماهنگی معاونت امداد و نجات هلال احمر استان مقرر شد از امروز تا پایان فصل تابستان، تمامی نیروهای عملیاتی امداد و نجات مستقر در پایگاه های ثابت و سیار سراسر استان تهران، در آماده باش کامل باشند.

کتابدار ادامه داد: تمامی عوامل حاضر در پایگاه های امداد و نجات، اعم از جاده ای و کوهستان در سراسر استان تهران، در آماده باش کامل هستند تا خدمات امدادی خود را در بهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن به هموطنان ارائه کنند.

مسافران و رانندگان در مواجهه با حوادث جاده ای با شماره تلفن 112 هلال احمر تماس بگیرند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطر نشان کرد: توصیه ما این است که هموطنان و به خصوص رانندگان، ضمن رعایت موارد ایمنی و مقررات رانندگی، در زمان مواجهه با حوادث و سوانح ترافیکی، خونسردی خود را حفظ کرده و جهت دریافت خدمات امداد و نجات مورد نیاز و اعزام امدادگران و نجاتگران مستقر در نزدیکترین پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، با شماره تلفن 112 هلال احمر تماس حاصل کنند.

کتابدار در پایان این خبر تصریح کرد: پیشنهاد ما به رانندگان این است که کیف کمک های اولیه را در خودروی خود به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حوادث و تا رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه، از لوازم این کیف استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.