سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس‌جمهور از تریبون سازمان ملل جنایت‌های آمریکا را افشا کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار مناسبی برای افشای جنایت‌های آمریکا است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهمترین اولویت های سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار مناسبی است که  در اختیار وی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور از تریبون سازمان ملل برای افشای جنایت‌های آمریکا‌ بهره ببرد و شفاف نقشه‌های شیطانی آنان  را در منطقه  افشا کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی در سخنرانی خود اعلام کند که دولت آمریکا فقط متجاوز به حقوق ملت ایران نیست بلکه در هر نقطه از دنیا که بحث تجاوز به حقوق ملت‌ها مطرح است، در نهایت آمریکا در آنجا نقش دارد.

حبیبی اضافه کرد: آمریکایی‌ها جنایت‌های زیادی علیه دیگر ملت‌ها از جمله ملت ایران انجام داده‌اند به مردم ما  ثابت شده است که آمریکا از کوچکترین اقدام علیه ایران، چشم‌پوشی نمی‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد نسل‌کشی و جنایت علیه مسلمانان در میانمار هستیم و سازمان‌های به اصطلاح مدعی حقوق بشر در این زمینه سکوت کرده‌اند به نظرم رئیس‌جمهور می‌تواند از این فرصت برای طرح مسئله میانمار هم استفاده کند.

انتهای پیام/

 

موضوعات سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
به قران اگر حرف حسابی بزند. ترسوتر از این حرفهاست. جای احمدی نژاد خالیست. پوز دشمن را به خاک بمالد. دلم لک زده برای رئیس جمهور شجاع! !!!!