سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وعده‌های رئیس جمهور جنبه عملیاتی ندارد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: بعید است جابجایی وزرا بتواند وعده‌های روحانی را تحقق بخشد و این وعده‌ها هیچگونه جنبه عملیاتی ندارد.

محمدصالح جوکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید  بر اینکه روحانی برای تحقق وعده‌های خود احتیاج به مدیران متخصص و کارآمد در همه زمینه‌ها دارد تا بتواند به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند گفت: بعید است که این جابجایی وزرا بتواند به وعده‌های روحانی را تحقق بخشد و ادامه این وضعیت برای مردم بسیار گران تمام می‌شود چون مردم احساس می‌کنند این وعده‌ها هیچگونه جنبه عملیاتی ندارد و تنها حرف هستند.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه تیم همراه رئیس جمهور قدرت اجرای این وعده‌ها را ندارد گفت: انتخاب مدیران اعم از مدیران کلان تا مدیران میانی باید افرادی باشند که انسان‌های معتقد به تحقق وعده‌های رئیس جمهور باشند و اگر این توانمندی را نداشته باشند وعده‌ها فقط بر روی کاغذ باقی خواهد ماند.

جوکار با اشاره به سیاست‌های کلان نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید دید که چقدر در این مسیر گام برداشته‌ایم و آیا واقعا اقتصاد مقاومتی تاثیری در زندگی مردم داشته است و یا خیر.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا بیان کرد: این افراد باید در این شرایط که آمریکایی‌ها تحت عناوین جدید تحریم‌هایی را وضع کرده‌اند برنامه خود جهت مقابله با آن را ارائه کنند.

عضو شورای مرکزی جمنا با تاکید بر اینکه تا راهکارها دقیقا مشخص نباشد راه به جایی نخواهیم برد بیان کرد: رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی خود به مشکلات بیکاری و معیشتی اشاره کرد ولی هیچ راهکاری برای حل این مسائل ارائه نداد تا از این وضعیت خارج شویم.

جوکار با بیان اینکه وعده‌های روحانی تحقق پیدا نخواهند کرد گفت: شرط این موضوع ارائه یک راهکار مشخص و شفاف است تا همه مدیران حول آن تمرکز پیدا کنند.رسیدگی نکردن به معیشت مردم به اصل نظام ضربه می‌زند، در این شرایط مردم احساس می‌کنند وعده‌های مسئولین جدی نیست بنابراین تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند به آن اهدافی که دولت دارد دست یابد.

وی نقش معاونت اقتصادی رئیس جمهور را بی‌مورد خواند و تاکید کرد: در شرایطی که وزارت اقتصاد داریم نباید معاونت اقتصادی رئیس جمهور داشته باشیم زیرا همه برنامه‌ها باید در وزارت اقتصاد و دارایی ترسیم و اجرا شود.

 جوکار در پایان خاطر نشان کرد:‌ اختلاف دیدگاه معاونت اقتصادی و وزارت اقتصاد آسیب‌زا خواهد بود و ناهماهنگ بودن تیم اقتصادی آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام /

 

وعده های انتخاباتی روحانی محقق می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۱:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
جنبه عملیاتی ندارد .