سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فينال زودهنگام ليگ ساحلی در ساری

دوئل شمال و جنوب برای حمله به قهرمانی ليگ فوتبال ساحلی امشب در ساری برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،در حساس ترین جدال ليگ برتر فوتبال ساحلی کشور امشب بهترین های ساحلی ایران و حتی جهان در قالب تیم های پارس جنوبی و شهریار ساری در استادیوم مجموعه ورزشی داراب ساری به میدان خواهند رفت.

ديداری که برای مازندرانی ها بیش از حد حیاتی است و تيم خوب شهريار آنقدر توقعات را بالا برده كه همه از شاگردان اميدی برد و قهرمانی می خواهند.

 بدون شک امشب استادیوم داراب پر از جمعیت عاشقان شهریار خواهد شد و این شهریار است که با بازیکنان باانگیزه و پر انرژی خود برابر ملی پوشان پارس جنوبی قدرت نمایی خواهد کرد.

جنوبی ها ۱۵ بازی از ۱۶ دیدار انجام شده خودش را برده و تنها در یک دیدار از بازی های لیگ را تن به شکست داده است و با حضور بهترین بازیکنان و بهترین مهاجمان ، تا به اینجای فصل ۸۱ بار موفق به گلزنی شدند و تنها ۲۹ بار دروازه خود را باز شده دیدند.

محمد احمدزاده بهترين بازيكن دنيا در جام جهانی، اميرحسين اكبری بهترين مدافع آسيا، فريد بلوكباشی اقای گل آسيا، حميد بهزادپور دروازبان دوم تيم ملی و ذخیره پیمان حسینی، مصطفی كيانی ، ميرشكاری، مسلم مسيگر و محمد معصوم زاده بازيكنان تيم ملی بهترین های ساحلی ایران و جهان هستند که در پارس جنوبی حضور دارند و از ساعت ٢٠:١٥ امشب برابر شهریار ساری صف آرایی خواهند کرد.

این تیم پر از ملی پوش را علی نادری كمك مربی تيم ملی و كاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال ساحلی هدایت می کند.

شهریار با هدایت افشین امیدی تا اینجای کار با ۱۵ بازی و ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

سید پیمان حسینی بهترین دروازه بان جهان، حسن عبدالهی و محمد مرادی عضو تیم ملی ، تياگو هنريكه بازیکن برزیلی این تیم، عبدالله صحرايی، حبیب منتظر و محمود عليجانی بازيكنان سابق تیم ملی و مهدی خانپور پديده ليگ از بهترین های شهریار ساری هستند که خودشان را برای شکست دادن پارس جنوبی آماده کرده اند.

مديران تيم جم برای اين ديدار و برد مقابل شهريار پاداش ٢ ميليونی برای هر بازيكن در نظر گرفتند.

انتهاي پيام/ک

دوئل قهرمانی در شمال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.